26 Aralık 2017 Salı

Hakkında


Merhaba ben Muhammed, Nam-ı Diyar HaKy KabuS

Sanal Darbe Destek Blog ve Sanal Darbe Youtube Kanalını kurucusu ve tek yazarı ve yayıncısıyım. Blog yazarlığına dair bildiğim, gördüğüm, duyduğum, okuduğum, öğrendiğim şeyleri blog yazarlığına ilgi duyan kişilerle paylaşmak amacıyla 2016 yılının Şubat ayında kurduğum Sanal Darbe Destek adlı bloğuma  hoşgeldiniz.


Ben Kimim?


Öncelikle size kendimden bahsedeyim. 1989 doğumluyum. Normal işim dışında kalan boş zamanlarımı değerlendirdiğim ve zamanımın yettiği bilgimin yettiği kadarıyla  Youtube Kanalı yayıncılığı ve blog yazıyorum.
Kişisel bilgilerin ve kimliklerin internet ortamında düşüncesizce her yere yazılması ve gizliliğin ortadan kalkmasına sosyal medayalarda dahil olmak üzere karşı olduğum için sizlere sadece sınırlı derecede kendimi tanıtabiliyorum

Sanal Darbe Hakkında

Sanal Alemde bilgimin yettiğince faydalı bulduğum herşeyi sizlerle paylaşmak bilgisayar donanım teknik destek yazılım internet konularında yaşanan problemleri çözmek daha önce çözülememiş program hataları vb. alanlarda sizlere hep blog yazdım ve Youtube aracılığı ile yayınladım
bu yoldaki en büyük gayem asla sahte içerik üretmemek insanlara faydasız kandırıcı alakasız para kazanmaya yönelik aldatıcı içeriklerden uzak durarak mutlaka ve mutlaka en iyisini verme gayemden ödün vermeden paylaşımlarımı bu zamana kadar yaptım ve yapmayada devam edicem
sizler emin olabilirsiniz ki sanal darbe kanalında yayınlanan hiçbir içerik faydasız değildir.

Bu kadar sohbet yeterli sanırım Allah'a Emanet Olun

İletişim ve Yayın Kanlları


Paylaş :

Facebook Yorumlar

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SANAL DARBE. Blogger tarafından desteklenmektedir.